BenMathilda Levazen Bir arkadaşım vardi ismi Sueda, selam olsun buradan kendisine. -Şüheda?? -Süeda??? -Suheyla???? -Sude? -Supurge???? Ama asla ilk deyiste Sueda oldugunu kabul ettiremezdi kimseye..
Levazen BenMathilda farklı isimlerde bu sıkıntı hep oluyor maalesef, yaşlı halam var illi milli unuturum düz bilge olsun diyor, o öyle kabul etti artık😂
Srplsrpl cisemerihvenus bunları kız için mi erkek için mi oyluyoruz 😊 ama ben ikisinide sevemedim venüs gezegen olduğu için karakter açısında çok etkide kalcağını düşünüyorum. Mehir daha iyi ama büyüdüğünde belki halk arasındaki anlamından dolayı hoşnut olmayabilir. sağlıkla gelsin bebeğiniz 🙏
aramsamsam cisemerihvenus Kızım olsa Venüs koyacaktım ama oğlum oldu koyamadım😅 Venüs güzeldir🌼 Mehir diyimce aklıma islam hukukunda ki anlamı geliyor garip olabilir🌝
cisemerihvenus Deletedmom276 Teşekkür ederim fakat tek isim düşünüyoruz canım iki isim zor oluyor resmi işlerde.🌿
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi cisemerihvenus Bu isimleri sevemedim. Ben erkek sandım yorumlara bakınca kıza bu isimleri hiç yakıştıramadım. Baska seçenek var mı? 🥰 sizin bebeginiz küçük değil miydi yeniden ki hamilesiniz?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi cisemerihvenus Aa çok sevindim. 🥰 sağlıcaklamkucağınıza alın inşallah. Araları çok yakın olacak değil mi ya çok özeniyorum çok 🥰
Ozge_AyazEfee cisemerihvenus Tercihimi ‘Venüs’ ten yana kullandım 🎈 Ama ‘Meriç’ de düşünülebilir bence, güzel isim ve kardeşi ile uyumlu 🦋 Sağlıkla 🙏🏻
fistikcisahap cisemerihvenus mehir ne Allah aşkına evlenirken vaad edilen şey, Venüs fazla havalı çok hoş çok feminen
cisemerihvenus AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Evet ben biraz daha bekleme taraftarıydım ama yaşım biraz engel olurdu ilerde o yüzden iyi ki oldu:)Teşekkür ederim canım.🌿
Birponcikannesi Bence isim seçerken telafuz çok önemli hastaneye gidince isim veriyoruz 50 kere soruyorlar benim kızımın ismi elis ama elifmiii elizz mi diyen çok oluyor ama ben her seferinde Samsun’un s si diyorum 😂 isim konusunda beni çok pişman ettiler siz söyleyin hiç mi duymadınız elis ☺️Venüs daha güzel bu arada 🌸
Deletedmom253 Birponcikannesi benim kızımın adı da rüya, dümdüz rüya yani 😄 ne zaman telefonla randevu alsak ya ziya ya da hülya anlıyorlar 😒