Deletedmom421 Kızlar ben 5 ay önce doğum yaptım , ve 7 aylıkken hamileydim o zamandan beri hiç dışarı cıkmadım yani toplam 7 aydır evdeyim sadece 3 defa falan büyük ihtiyaclarımı almak için cıktım şükür iyiydim ama 2 gün önce bakkala kargoya gittim başkada cıkmadım bugün akşam üstü ağzımda böyle metal tadı var birde hafif bir uyku - yorgunluk var öksürük , ateş ve boğaz ağrısı yok emziriyorum napıcam ya cok korkuyorum 😞
Annesininpamuguzeynepelif Deletedmom421 Canım isterdrn Alo 184 hattını arayıp durumunu danış, hem için rahatlar..
Hamzam Deletedmom421 öyle hemen etki etmiyor,kesinlikle psikolojik o bence, O metal tadi hastalık ilerleyince oluyor cnmm, su bile kireç gibi oluyor,yemek yediriyor tiksinfiriyodu herşeyden, için rahat etsin diyosan danış tabi
Yigitkomuz_ Deletedmom421 psikolojik olabilir cnm bnmde oluyo hersyi öyle saniyrz artık 3 4 aydr diken ustundeyz halsizlik olsa ondanmi bogazimiz acisa ondanmi delirdik ya rabbim tez vakitte kurtarsin bizi bu illetten
Deletedmom421 Rabia_38_01 Yok genelde başka bir yerim ağrısa evet derdim ama bildiğiniz ağzımın tadı yok dilimde metal tadı var çiğnediğim sakızın bile tadı yok soğan yedim o bile kayboldu 😒
Annesininpamuguzeynepelif Deletedmom421 Corona virüsü salgınına karşı Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi (SABİM) Corona Danışma Hattı kuzum
meleklerim22 Deletedmom421 canım korono tat ve koku kaybı yapıyor. Kendim yaşadım. Koku almanda sıkıntı varmı peki. Eger onda da bi sıkıntı varsa test yaptır.
_tospikannesi Deletedmom421 psikolojik tamamen canım. Hıc çıkmayıp çıkınca endişe ediyorsun ve sanki bütün belirtiler var gibi hissediyorsun 🙃
Seda_123 Deletedmom421 Metalik tat vitamin eksikliğinden de oluyor uyku ve halsizlik sanki bütün evin işini yapmış gibi yorgun olursun bence korkutma canım kendini
Seda_123 Deletedmom421 Aynen canım d vitamini eksikliği veya fazlalığı olabilir çinko eksikligi olabilir
meleklerim22 EbruAlperen benim koku kaybım 1 aydan fazla sürdü. Oyüzden tatda alamadım hiç yemeklerden. İştahım kesıldı. Kilo kaybım oldu. Ama bazılarında koku kaybı 1 hafta sürüyor sadece
meleklerim22 Pamukprensess evet. Ateş ve koku kaybı ile atlattık. Eşimde aynı şekilde atlattı. Bebebiğimde hiç belirti yoktu. Onu sütün koruduğunu söyledi doktor.
Deletedmom328 Deletedmom421 yani psikolojikte olabilir , soguk almışta olabilirsiniz o zaman da tat almaz ya insan hiçbir şeyden. Gözlemleyin kendinizi inşallah değildir canım stres yapma
Deletedmom421 Deletedmom328 Ayy insallah canım valla 2 oğlum var naparım onlarada gecmesin küçük oğlum emiyor üstelik😞
Deletedmom328 Deletedmom421 yok yok kötü düşünme sen Allah’ın izniyle bir şey olmaz . Yaa bende o kadar korkuyordum bi arkadaşım oldu dün öğrendim anam kız değil de ben koronayım sanki gülüyor ediyor tiktok videoları çekiyor tuhaf geldi 🙄
Deletedmom421 Deletedmom328 Bakalım 2 gün oldu cıkalı 12 gün daha belirtilerimi takip edeyim İnsallah bişey cıkmaz cok sapl canım yazdığın icin gerçekten millet cok rahat ben daha annemi babamı 7 aydır görmemişim😞