Eğer bebeğinize başkası bakmayacaksa internetle bağlanıp telefondan izlemek çok gereksiz geldi bana. Wewell marka aldım bende e bebekten. Kendi izleme cihazı var. Ev içinde odadan çıktığım anda açıyorum. Çok memnunum. Sürekli girip odasına kontrol ederdim uyudu mu uyandı mı diye. Allahım keşke en baştan alsaymışım. Harika bir icat.
yanlış harırlamıyorsam e bebekten 579 civarı bişeye almıştım indirimdeydi. Çok memnunum pişman olmazsın sende canım ☺️