Bebeğim doğduğundan beri memede uyuyup kalıyor nekadar aç olursa olsun, saatlerce uğraşıyorum burnunu sıkıyorum cenesi yanağını uyarıyorum ama yok sanki uyku ilacı vermiş gibi bi mayışıyo😀 buna nasıl çözüm bulabilirim? Sütümü sağıpta vermek zorunda kalıyorum. Yarın 40 günlük oluyoruz bu arada.