Buradan merak edenler vardı. Dua edenlerden ALLAH bin kere razı olsun. RABBİM kimseyi evladı ile sınamasın. Bir süre sonra ikinci bir ameliyata gerek olup olmadığı belli olacak ama doktor büyük ihtimalle gerek kalmayacak dedi. Genel durumu iyi ☺️ Biraz ağrısı oluyor ama ilaçla rahatlıyor. Acımı paylaştım destek oldunuz. Şimdi sevincimi paylaşıyorum. Çok sağolun 🍀