Yigitinannesi13
Kızlar oğlum 7ay 20 günlük 6 dan beri ek gıda alıyor bi kaç postta yorum olarak da sormuştum ama oğlum gündüz emmiyor silikonla emziriyorum zaten alıyor eline oynuyor😂 boşta emmiyor. Gece de ben mızmızlanınca su versem emzik versem yatacak yani ama gündüz emmiyor diye emziriyorm ama bi yandan da gece beslenmesini kesmek istiyorm.sorum şu ki gündüz emmiyor öyle az emiyor fln değil yani almıyor hiç anne sütü nerdeyse gece emiyor. Açken vermeyi denedim yine olmadi 2 dk çekmedi bile. Devam sütü almali mym cok sukur alabilcek durumum var yoksa sağarak vermek mi mantıklı olan sütüm var yani ama emmedikçe azaldı tabi biraz yarim saatte 80 90 fln çıkıyor .sagmak da çok zaman alıyor ve zor geliyor ilk 6 ay sadece anne sutu aldi.zaten calisym ayda 7 8 gün nöbet usulü ve bu aya kadar da hep sağdım . Yanı siz olsanız naparsiniz?Ve sizin bebeklereriniz ne sıklıkla ne kadar anne sütü alıyor? Şimdiden teşekkür ederim okuduğunuz için uzun oldu biraz fikirleriniz önemli benim için canım anneler🧡