Maydanoz Bebeğim 4 gündür ishal ve kanlı ishal olmuş hafiften ateşi oluyor. Antibiyotik kullanıyorum. Az önce kakasında 4-5 damla kan geldi doktor normal diyor ama ben çok endişeliyim!! Daha önce böyle bişey yaşayan oldu mu?
Busramece Maydanoz ben ✋ kızımın bağırsakları enfeksiyon kapmıştı hastanede yatıp serum tedavisi görerek düzelmişti. Temizliğime çok dikkat etmeme rağmen olmuştu 2 aylıktı 😣
bimohr1406 Maydanoz benim bebeğimde bayramda kanlı ishal oldu antibiyotik ve ishal ilacı kullandık geçti bağırsakları enfeksiyon kapmış dedi doktor
Maydanoz Busramece ben de çok dikkatliyimdir ama artık herşeyi ağzına götürüyor. Maalesef kaptı bu mikrobu 😔
Busramece Maydanoz 1 gece sadece ama bu dönemde yatiricaklarini hiç sanmıyorum yat derlerse de yatma bence tabii yinede sen bilirsin 😏
Busramece Maydanoz benimde ne alakaysa göğüslerinden kapmış demişlerdi halbuki sürekli karbonatlı suyla siliyodum. Olucagi varsa oluyo biz naparsak yapalım
Maydanoz Busramece sizin nasıldı genel durumu yemeyi reddediyor muydu? Huzursuz muydu 😞 antibiyotik kullandınız mı
Maydanoz Napabilirim ki, geçmezse daha kötü olmaz mı poposundan kan geliyor 😔 damla kadar ama çok endişeleniyorum
Busramece Maydanoz poposundan damla damla gelmiyordu bizim kakayla karışık sümüksü geliyodu poposunda çatlak mi var acaba ondan da olabilir baska bi doktora götür istersen boşu boşuna kuzuya antibiyotik verme
Busramece Maydanoz o zaman sadece emiyodu hic reddetmedi emdi cok şükür. Antibiyotik kullanmadım hiç o dönemde
Busramece Maydanoz gaita testinde çıktıysa doğrudur o zaman😣 çok huysuzdu benim kizim sürekli beni istiyodu
Maydanoz Gokubcera alerji değil teşhis koyulmadan zaten nasıl antibiyotik verebilirim reçetesiz satılmıyor ki… gaita testinde çıktı.