Ne dertli insanım ya. Vallahi inanın doktor benden bıktı diye düşünüyorum götürmüyorum çünkü kadına mesajda da sinir olacak bana diye size sorayım dedim.
Oğlum aşırı terliyor yok çözüm bulamıyorum duş aldırıp yatırsam da çok terliyor. Sonra buz gibi oluyor. İnce giydirsem de normal giydirsem de terliyor. Fenalık geldi artık bana. Terliyken çarptırcam diye korkuyorum.
Bilgisi olanlar yazarsa sevinirim.
teşekkürler.