tugbaninpenceresi benim kızım da 8 aylık aynı anlattığınız gibi,Güler yüzlüdür sevecendir falan ama kesinlikle yüzüne dokunulmasından,öpülmekten,hele elini tutmaktan nefret eder..huy heralde zaten agresif de bi yapısı var elinden bişey alınca küt diye kendini geri atar arkasında bişey varmı bakmaz bile,normalde kendini geri atarken hafif döner bakar mesela ama o zaman gözü dönüyor resmen🤦🏻♀️ Her bebek bay bay,gel gel falan yapar,bu ah diyip vurmayı öğrendi ilk.abisinin öğrettiğine eminim ama kanıtlayamam 😅