Serpicooo o aylarda benim kızımın da dişlerinde iki nokta halinde sarılık vardı zamanla geçti. Ama benim dişlerim de iyi değil demişsiniz diş meselesi ırsi oluyor. Her yemekten sonra emzirmeden sonra temizlemenizi, yaşından sonra da fırçalamanızı öneririm