Fatmabrn Kızlar 54 gün önce Doğum yaptım .Korkumu yenip bugün spiral taktırdım . Taktıktan sonra kasık ağırlarım ve wc gittiğimde tuvallet kağıdında kahverengi bir akıntı gördüm . İlk gün olduğu için normal mi acaba ? Birde ben adet olmadan taktırdım . Siz ?
Sedaahmet Fatmabrn ay benimde yarın 40 ım çıkıyor, cuma günü gidecem saglik ocagina. Bende taktiracam ,adet değilim bu arada. ☺ çok acıdı mı takarken.
2prensesannesii Fatmabrn benimde kanamam yoktu takti. 40im cikmadan. 1 hafta lekelenme ve agri normal dedi ağır kaldirmamaya çalış.
anakraliceee @Fatmabrn canım bende taktirali 2 hafta oldu ilk günler o şekilde geldi 2. Hafta daha da çoğaldı adet gibi yarın dr arıcam.bu arada 8aylik olduk adet olmadım
Fatmabrn anakraliceee hadi ya E ne olcucak acaba daha mı çok artıcak kanamam yok sadece hafif bir kahverengi akıntı
Fatmabrn Sedaahmet hayır hiç birşey hissetmedim 2 Dakikalık birşey sadece dediğim gibi sonradan bir hafiften kasık ağırsı oluyor o kadar
anakraliceee @Fatmabrn bende şaştım canım ilk taktığımda böyle olmamıştı eltime sordum oda söyledi ondada çok kanama olmuş kontrolede gittim bi sorun yok dedi