yavrusununannesii 6 defa taş düşürdüm. İlk 5 i tesadüfen ögrenmiştik.küçüktü. Sonuncusu 6 cm di. 1 defa öyle bir agrı yaşadım ki değil buraya yazmak nefes bile alınamaz bir durumdu.1 defa agrı yaşadım. 1 gün sürdü. Zaten hemen doktoruma gitmiştim. Oda yarın ameliyata alalım demişti. Şuan istemiyorum biraz daha bekleyelim demiştim. 15 gün sonra tekrar gittim. Bu arada da hiç agrı yaşamadım. Doktor bir baktı hatta emin olmak için tomografi bile çekti. Taş yoktu. O koca taş düşmüş gitmiş haberim bile olmadı. Yani anlatmak istediğim yaşadığım için biliyorum. Taş olabilir de olmayabilir de. Her zaman agrı olmayabilir.