Haticekkbkr Arakadaşlar oğlum 3 aylık, kundağı istemiyor artık farkındayım ama kundaksız da kendini uyutmuyor, yüzünü çiZiyor, uyusa da geri uyandırıyor kendini. Nasıl alıştırabilirim kundaksız yatmaya, aynı durumu yaşayan var mi.
Asaren Haticekkbkr ellerini tutarak uyutmayı deneyebilirsiniz biz 8.aya girdik daha 2-3 gündür ellerini tutarak uyutuyorum anca bırakbildik kundağı ama siz daha erken başlarsanız çok daha iyi olur dalana kadar ellerini tutuyorum belki işe yarar sizdede😊
Aybarsmom Haticekkbkr benimde bebeğim yarım kundak şeklinde uyuyordu sonra kendi kendine uykuda dahi olsa nasıl yapıyorsaydi bir elini çıkarmayı başarıyordu mesaj verdi yani :) bende gunduz uykularinda kundak yapmadim bir iki uyandi etti sonra alıştı.3 gunun sonunda tamamen alismisti.Bebeklerde 3 gun kurali varmis 3 gun icinde yeni seylere alisabilirlermis.O yuzden birak uyansin uyusun bir kac gun sonra duzene girecektir tekrar
Ikranurum20 Haticekkbkr pijamasının içine elleeini sok benm kızımda kumdaga alışkın oda uyumuyor kundaksz ama havalarda sıcak bazen bende pijamasının içine elini soktgm oluyor 😀
Haticekkbkr TutuKelesh çok sıcak terin suyun içinde kalıyor artık, bi de istemiyor artık bağlanmayı. Kıpırdanıyor sinirleniyor
BhrKrmn Haticekkbkr istemiyorsa direk bırak bende 3,5 aylık oldu bıraktım kundak yapmayı ilk zamanlar uyandırıyordu ama sonra alıştı alışır yani senin bebeğinde :)
Feraye_ Haticekkbkr benim bebgimde uyumuyo gozlerini kasiyo emizigi cikariyo 6 .5 aylik oldu bende kundak yapmak istemiyorum oglumda istemiyo ama oylede uyumuo bende yapamaya devam ediom😁😤