Nur1991 Arkadaşlar iyi akşamlar iki buçuk aylık oğlumu bugün banyo yaptırdım kafasını durularken şampuanlı su yuttu biraz nefes alamadı ve ağladı şu an uyuyor başına böyle bir şey gelen var mı bir şey olur mu endişelendim çok😣
asyasare Nur1991 bir sey olmaz. benim kiz 5.5 aylik her banyoda sampuanli sulu ellerini sapur supur yaliyor
Perissmom Nur1991 benim bebeğim 4 aylık her akşam yıkıyorum, eline köpük bulaşıyor onu yiyor ya da ters çevirip sırtını yıkarken elimden su içiyor🤭 bir şey olmaz bence endişelenmeyin ama takip edin kusma vs olursa doktorunuza danışırsınız🤷🏻♀️