Hanımlar çok korkunç bir şey kimsenin başına gelmesin, biz TV unitesinin köşesi sivri olduğu için koruma amaçlı sünger koruyucuların yapistirmistik kafası çarparsa yumuşak olsun diye, oğlum onu ısırdı ve yuttu, peşinden asla ayrılmam sürekli gölge gibiyim ama benim bile gözümden kaçmış bir anlık yorgunluğuma mi denk geldi artık nasıl oldu bilmiyorum, dün gece çok ağladı acı acı bende bir sıkıntısı olduğunu farkettim ama dişten diye düşündüm çok şükür ateşi yoktu, sabah da çok mahsundu, mutsuzdu, kaka da yapmadı , taa ki akşam olana kadar, bugün akşam kaka yaptı zorlanarak, kalmasına bir baktım, içinde kocaman sünger parçası var, o kadar üzüldüm ki kendime çok kızdım, ama elhamdülillah buna şükür çocuğum rahatladı, rabbim beterinden korusun, sizin de aklınızdadir eminim asla ortaya bir şey bırakmıyorsunuzdur, ama ben artık çok çok daha dikkat edilen😣