Prima premium care kullanıyorum 2. ayından itibaren ama sürekli boğum aralarının belli bölümü sivilce gibi olup pişik oluşturuyo. Hatta bazen poposunun üstü de benek benek olabiliyor. Sizlerin de sürekli kullandığınız bezler böyle yapıyor mu değiştirmeli miyim bezini? Lütfen yardımcı olun 🙏