Herkese iyi akşamlar cümleten. 31 günlük kızım kendini yortarcasına ağlıyor. Karnı tok, altı temiz, gazınıda güzel çıkarıyor fakat kendini yırta yırta ağlıyor kasılıyor bir anda . Bebeğime tek bakıyorum doğum dikişlerim ağrıyor sürekli kucağıma alıp ayakta gezdirmemi istiyor o şekilde yapıyorum gezdiriyorum beş dk sonra yine ağlamaya başlıyor. Memedeykennsakinleşiyor uyuyor memeden alınca basıyor yaygarayı. Artık bende çok yoruldum ağrım çok beneğimi zaptedemiyorummeşim gece gündüz demeden çalışıyor yoğun bir şekilde ancak geceleri yardımcı olabiliyor bana. Bebeğim neden böyle yapıyor anlamıyorum. Kızımı nasıl sakinleştirebilirim siz böyle durumlarda nasıl başa çıkıyorsunuz 😕