snglkllgl merhaba yorumunuza yeni denk geldim. Benim oğlum da 1 yaşına girmek üzere ve tam da dediğiniz hareketi yapıyor. Doktor randevumuza 1bucuk haftamız var ama içim içimi yedi açıkcası. Bir süredir ara ara boynunu sağa soğru kasıp aynı kolunu yukarı uzatıyor bazen kolunu uzatmadan yaptığı da oluyor 2 saniyelik bir şey oluyor max. Sizin yorumunuz üzerinden baya zaman geçmiş acaba düzeldi mi bu sorun?