[silindi] Bu gaz ilacını kullanan var mi acaba bebeğimde aşırı gaz sancisi ve kolik belirtileri fazlasıyla var bunu önerdiler doktora da soracağız sizden memnun kalan var mı acaba fikir olsun 😌
ikos58 [silindi] kolık bır erkek bebegım var. Cok cektım canım denemedıgımız ılac kalmadı. En buyuk ılacın zaman sabredıceksın gecıyor.. bıze en ıyı gelen relactaz+biogaia birlikte kullanmaktı. 6 aylık olucaz yarın relactazı hala kullanıyorum.
[silindi] Oglumvebennnnnnn düzenli kullaniyormuydunuz acaba ben de bebeğim için almayı dusuyodum çok gaz sancisi var ememiyo bile
[silindi] Oglumvebennnnnnn anladım peki kolik falanmiydi bebeginiz daha faydalı bisey bulabildiniz mi çok kötü bir durum bu gaz sancıları 😔
Oglumvebennnnnnn [silindi] nurse harveys iyi geldi biraz. Bol bol gazını çıkar ama hemen pes etme sayarak yap 100 kere bacak hareketi yap. Gazını çıkarmadan uyutma. Karnını arada ılık zeytinyağınla masaj yapardm ama hiçbir ilaç kökten bitirmiyor maleswf. Her yolu denedik. Bir tane hamak beşik alırsan en azından biraz rahatlaran ben yemeğimi falan ona koyup yiyorum anca. Kolik benimki halen de kolik hatta ama nurse harveys rahatlattı baya bence
[silindi] Oglumvebennnnnnn dedğiniz gibi yapayim ben gazi bir süre uğraşıyorum çıkmayınca sakin gibiyse rahatladı sanıyorum yoruluyorum bırakıp emzireyim diyorum tekrar gaz sancısından ememiyo ben de biogaia kullanıyorum ama kısa etki ediyor geri ayni
Oglumvebennnnnnn [silindi] mesela bir süre oyalanıyo sallandıkçaay kahve yemek tarzı yiyorm bebek hamağı oluyo
[silindi] ikos58 relaktaz ın içeriği bitkisel mı acaba evet zaman demek ki çare başka yol yok Rabbim evlatlarımızı bize bağışlar inşallah
ikos58 [silindi] sadece glıserın ve su evet dogal doktorunuza bır danısın. Sut alımında lactazı parcalamak ıcın asıl gorevı parcalandıgı ıcın bebege gaz yapmıyor