Merhabalar hanımlar bebegim 5 aylık bugune kadar gaz sancısından başka hiç bir sıkıntısı yoktu okadar haraketli hiperaktif bi bebektiki hiç bir sorun yoktı 2 gündür dudagında morarma fark etiim hemen doktora gittim ve nöbet geçirdiğini gördük dudaklar morarıyo biyere bakıyo ve 20 saniye öyle kalıyo kendini kasma kusma ateş titreme hiç biri yol sadce dudakta morarma ve sabit biyere bakma bugun egg tomografi çekildi egg nöbeti etkileyen ufak bi kıbırdama gördü ve ilaca başladı ilaçtan sonra 3 kere daha nöbet geçirdi sabaha kadar hastanedeyiz ne olur dua edin bol bol lütfen eksik etmeyin duanızı başına gelen varsa yardımcı olsun lütfen 🙏🏻