Kızım 18 aylık 4. Ayda çoklu besin alerjisi vardı 12. Ayda tamamen yendik şuan tüm besinleri yiyebiliyor ama sorun şu ki geç tanıştığı için ya reddediyor ya da ağzına alıp çiğneyip tükürüyor tek yediği maması alıştırmak için yapmadığım şey kalmadı 18 aya girdik mama dışında bir tarhana çorbası içiyor delirmek üzereyim.Var mı aynı sorunu yaşayan?