Atypicalmom Kumsal-1034 merhaba sürekli doğduğundan itibaren oldu bizde. Doktor dediki sütünü damlat, banyo yaptırdıktan sonra saçını kurutma makinası ile kurut dedi inanır mısın hemen geçti. 2 ay çektik ve saçını kurutunca geçti
Kumsal-1034 Atypicalmom süt damlattım faydasını göremedim havlu ile kurutuyorum ama bir de öyle deniyim canım belki üşütüyorum anlamadan
Ruyamm Kumsal-1034 ay aynı sorun bizde de var gecmiyor damla kullanmama rağmen sarı bazen beyaz çapaklanma oluyo 2 ayliğız bizde birde ağlarken yaş geliyomu sizden tıkanıklık olsa yaş gelmez sanıyorum
Derincanan Ruyamm çayla sil canım arkadaşada dedim bide banyo yaptırdıktan sonra kafasını inçe bi şapkayla mutlaka ört ıslak kalmasın saçı kızım dokuz aylık hala her banyodan sonra şapka takarım yaz kış kafası üşümesin diye
Derincanan Kumsal-1034 akşamdan kalan çayı pamuğa batır sil geçene kadar hemen geçiryo canım mikrobunuda kırar
Ruyamm Derincanan kafasınada şapkayı takmak istemiyorum çok sıcak oluyo capaklari kulak çöpüyle alıyorum ondan olur mu ki
Derincanan Ruyamm banyodan sonra tak saçının yaşını alsın en azından akşamki çaylada pamuğu batır sık onunla sil hiç bir şeyi kalmıcak inşallah