1annem Oğlum 11 aylık kanına baktırdık b12 biraz düşük çoktu dr çok önemli bir düşüklük değil dodeks yazıyorum ama iğne formunda değil şurup gibi içireceksiniz dedi böyle kullanan varım I bi acayip geldi bana 🤷♀️