Deletedmom423 Bebeginde vitamin eksikliği olan anneler bebekleriniz çok terliyormu özellikle kafa çevresi
Mucizemveben90 Deletedmom423 ne kadarlık bebegınız benımde 2.5 aylık benımde cok terlıyor emerken ama
aramsamsam Deletedmom423 oğlum çok terler. 3-4 farklı hekime denk gelip gittiğimizde ayrı ayrı sordum hiç biri böyle bir bağlantı kurmadı. Yapısal normal dendi. Bi tek benim oğlumun kalbinde doğumundan beri üfürüm var bi doktor bu onu yoruyorsa belki bu yüzden terliyordur diye bi tahminde bulundu. Ama içiniz rahat etsin diye bi kan değerlerine baktırın.
BusraOmerAsaf Deletedmom423 benim oğlum da 1,5 aylıktan beri emerken ve uyurken çok terliyor ama tüm bebekler böyle diye normal olduğunu düşünüyorum
Deletedmom423 Mucizemveben90 7 bucuk aylik vitamin eksikliği var da acaba ondanmi yoksa başka biseydenmi diye merak ediyorum
Deletedmom423 aramsamsam kan değerlerine baktirdim canim b12 si cinkosu demiri düşük acaba ondanmi dedim bide kalbinde ufurumde varmış kaynanamda ondan terliyor dur kafasi dedi ben doktora gidip geldikten sonra başladı ya ter bende acaba vitamindenmi yoksa kaynananın dedigi gibi ufurumdenmi dedim
jap Kızım 14 aylık doğduğundan beri kafası terler. Duştan çıkar oynarken hemen terler. İki kez tahlil yapıldı bi sıkıntı yok çok şükür. Bebeklerin genelinde vardır zaten kafa terlemesi
aramsamsam Deletedmom423 bizdede üfürüme bi ihtimal veren doktor olmuştu onun için çocuk kardiyoloji nin görmesi gerek net bir şey diyemem demişti.
Glll44 BEnim oglumdadq var 6 aylik cok fazla terliyor hic doktora gitmeedik ama herhalde normal ya okuduklarima gore aman bebislere bisey olmasn ortalik zaten iyi degil 😊☺️
Deletedmom423 Glll44 aynen ama biz sürekli hastanedeyiz yarında udrosunu var böbreklerine bakılacak korka korka gidiyorum
zerroya Terleme bütün çocuklarda olur diye biliyorum benim kızım 42 günlük emdiği zaman kafa çevresi terler ama vitamin eksikliğinden terleme olduğunu hiç duymamamıştım
Deletedmom423 BusraOmerAsaf olabilir canim benim kızım önce tepemiyordu şimdi havalar ısındı ondanmi yoksa vitamin değerleri çok düşük cıktı ondanmi diye merak ettim yasayan varmı diye sorim dedim bide kaynanam kalbinde problem olanlar da çok terliyormuş dedi kalbinde de çok küçük bir üfürüm varda aklıma takıldı sorim dedim
BusraOmerAsaf Deletedmom423 hmm ben de şimdi duydum valla bilemedim ama zannetmiyorum biz bile terliyoruz çocuk nasıl dayansın bu sıcaklara canım 😫