aramsamsam Siblkrdg geleneksel olarak diş hediği/buğdayı yapılıyor bi çok yörede. Ama ben ne 40ında ne dişinde ne doğum gününde kutlama davet vs yapmadım.
Mnli Siblkrdg neden bu kadar şaşırdınız diş buğdayı bir gelenektir hediyeler bile alındı bizde 😅 kayınpederim gördü ilk dişini normalde beyaz bir hediye alır ilk gören ama o isimli künye yaptırmış
Adarenn Siblkrdg oğluma diş buğdayı yaptım. Çokta güzel oldu yani hevesimi aldım. Ama kızıma öyle bir şey yapmadım çekeceğim çileyi kutlamak pek mantıklı gelmedi.😁 Her diş ayrı mahvetti bizi. 😁
aramsamsam mihrosum pastasını kestik çekirdek ailemizce süslemesini yapıp çekiminide yaptım 🌝 onun yerine lösevde kampanya başlattık hediye yerine çevremiz oraya bağış yaptı onun sertifikasını da odasına anı olarak astık🤞🏻
cocomelon Siblkrdg ya bizdede babam buldu öyle farklı bir yerden zor bulunuyor aileden biri bilir ama aktara sorun yinede bence olmaz
2balbiranne Siblkrdg evet bizde adet diye yaptım kızım hastaydı niyetim yoktu ama gelenek malum sonradan iyi ki yaptım dedim yaş gününü yapamadım çünkü kısmet olmadı 🤷🏻♀️