duyguluu Bebegim 2 aylık olcak 6 gün sonra ağzında salya akıtıyor elini ağzına sokuyor dış çıkarır gibi salya oluyor normal mi acaba yazarmisiniz bilen varmı
Ecegul duyguluu doktorumuz normal olduğunu söyledi. Reflü den gelebilir yada tukruk beLeri bu donem fazla calisiyormus ondan da olabilir dedi
duyguluu Ecegul anladım canm teşekkürler reflu yada tukuruk bez olabilir ozaman bende doktora soracağım eli hep ağzında ondanda olabilir heralde emzikte almadı benimki