Nesrina İstanbulda yaşıyorum 35 günlük oğlum. Gece gündüz sadece zıbın giydiriyorum. Gecede müslin örtüyorum
elmaliturta Hulyayncl zibinla geziyor yeni dogudugu da 4 temmuzu o zamana da sadece zıbın giydirdim hiç hasta olmadı gaz da olmadı. Hâlâ da aynı sıcak olunca bi tane zıbın
aramsamsam Hulyayncl Soğuk bi yöredeyiz biz henüz aman aman sıcak değil atlet zıbın üzerine uzun kollu pijama takımı giydirip uyurken pike veya müslin örtü ile örtüyorum
Zs6291 @Hulyayncl# Hulyayncl gece gündüz hep zıbınla yatırıyorum üstünü de örtmüyorum maalesef izmir çok sıcak yatırdığım oda 31 dereceye kadar çıkıyor
Zk95 tosuncukannesi kışın güzelde yazın pek iyi değil buralar çok kalabalık benim kaçasım geliyo valla 😊
tosuncukannesi Zk95 orda yaşamayınca o açıdan düşünmüyoruz tabi 🤭 benim tek düşüncem istediğin zaman direk denize gidebilirsin 🙈
Zk95 tosuncukannesi evet Karşıdan öyle düşünülüyor tabide yazın tatilciler gelince işlerimiz çok yoğunlaşınca 3 5 kere anca gidebiliyoduk şimdi bide covid olunca daha ayağımı denize değdirmedim😂
Ygz Hulyayncl istanbulda yaşıyorum. gündüzleri ya zıbınla yada tek bezle duruyo gece zıbınla yatıyo 😀
MuhammedAmine Hulyayncl Atlet , boxer giydiriyorum üstünü müslin örtü ile örtüyorum ama açıyor zaten 1.5 yaşında oğlum
Erencinarinannesi Hulyayncl şu sıralar erZincanda memleketteyim zıbın altına ince pijama üstü hep açık yatıyor 11 ay 26 günlük geçen yaz da yeni doğmuştu tek zıbınla duruyordu trabzon da yaşıyoruz orada yine tek zıbınla yatırırım bu yaz
Wolverine Ummeymen İstanbul nemli ve bebeğiniz terliyorsa oldukça kısa ve ince giydirin isilik daha çok artar öteki türlü
Gamzeli Hulyayncl yani biz eskisehirde yasiyoruz ama ben ustune kisakollu altina da ince bir pijama takimi giydiriyorum ince ortuyorum uzerini gece aciyor ama ev sicak oluyor camlari falan ortuyorum gece cunku
Wolverine Gamzeli ben de Eskişehirdeyim Bu yıl başka bir sıcak başka bir nemli ya Tek zibinla yatıyor oğlum. Üzerine muslin ortsemde açıyor.
momyshark1 Hulyayncl uzun kollu pijama takımı giydiriyirum ince uzerinide ortmuyorum gerci ben ortuyorumda ortmemle acilmasi arasi 5 dk bile degil ankaradayiz bizde
Gamzeli Wolverine aaa ne guzel❤️ay evet degisik sicak ilk geldigim sene daha serindi ama gitgide sicaklar artiyor her yaz aciyor uzerini benim kizim da ama uzunkollu giydirince de ne kadar ince olursa olsun terliyor cok
Wolverine Gamzeli Ben öğrenciliği mi de Eskişehirde yasadim. İşim gereği 7 sene Bursa’,ya yerleştim. Sonra yine Eskişehir’e döndüm. Evlendim. Nasip 🤗. Ama seviyorum burayı. Eskiden havası daha kuru ve serindi sanki. Bu yaz bana fazla sıcak geliyor.