dorukalim 3,5 aylık. Doktor bana 2. Ayda 4-5 saat uyuyabilir geceleri dedi.kontrolünde gece kesintisiz 5 saat uyumasını istiyoruz dedi. Büyüme hormonu salınımı ile ilgili sanırım bu. Birkaç gün Önce de sordum siz uyandırmayın dedi ama göğüsleriniz sisiyorsa 6. Saatte uyandırıp emzirebilirsiniz dedi. Göğüslerim çok sertlesmedigini icin uyanmasını bekliyorum. Zaten acıkıp uyanıyor hemen. Kan şekeri düşer mi diye korktum ama yenidoğan gibi değilmiş.