Adlk biogaia damlasını bende verdim bebegime gaz sorunu çoktuı ama 5 aylıkken bıraktım yani herhangi bisey olmaz sanırım diye düşünuyorum ve mesajlarda bende okudum 7 gün yok 25 gün olsun diyenleri valla her doktor farkli konusuyor farkli aykarda vuruyor asiyi bizde şaşırıyoruz napcaz bebegim ben im iste 3 gün ara ile vuruldu 25 gün olsun diyeni okudum icime kurt dustu herhangi görünmeyen bi sorun yaşadık mi acaba diye belki etmeyen kendini hastalık vb gbi gerçekten benimde su an canım sıkıldı mesela Allahım hayır etsin bebislerimizi korusun tek dileğim bu iyiliklerini isterken daha da kötü olmasinlar ins.