Adlk yasadiklarini senden iyi kimse bilemez cok zor gercekten ama herseye ragmen cok guze bi annesin ve cok guzel basa cikiyosn sakin korkma. Bende esim disarda calisiyor annemlerin yaninda baktim cocuguma bir yil yalniz olmak zor gercekten biliyorum ama simdi bebeginiz kucuk biraz buyusun size bakip anne desin bi sarilsin herseye degiyor gercekten. Ayrica bende kucuk bi ilcedeydim sakin cekinmeuin biraz bilgisiz oluyorlar eczaneden alip gidip saglik ocaginda yaptirabilirsiniz devlete sorun olmadi. Cok guclu bi annesiniz merak etmeyin💪