[silindi] Oglum 11 aylik yurumeye calisiyor ama oarmak ucunda yuruyor. Ilk ayakkabi aldik deri fakat ayaklarini sikiyor oturmuyor sacma saoan bi ayakkabi. Daha faydali bi ayakkabi oneriniz varmi ? Yada yaptrabilecegm bi çözüm????
Besteee [silindi] tam olarak yürümeye başlamadan ayakkabı ile yürütmeyin çıplak olarak bassın yere ilk başta parmak ucuyla yürürler benim kızımda öyle 12 ay 10 günlük bir iki gindğr tam yürümeye başladı öncesinde hep ayak ucuydu ilk adım ayakkabısı minipicco aldım ama daha giydirmiyorum
neslihan47 Okuduğum bir yazı da yürüten kullanan çocukların parmak ucuyla yürüdüğü yazıyordu. Yürüteç kullanıyorsanız bırakabilirsiniz
Efy Benim kızım 16 aylık hala arada parmak ucunda yürüyor sert ayakkabı giydirdiğimde parmak ucuna basamıyor ama zamanla alışır bence evde ayakkabı giydirmeyin
[silindi] Efy ya aslinda ben ayakkabi goydirmeyecektim ama ailem giydirde parmak ucu basmasin deyince israrla giydirdim zaten bebegmde sevmiyor ayagni gosterip duruyor