Hanımlar eminim içinzde benim gibi gaz ile sorunu olan bir cok anne var .Öncelik le bebegim bugün 1 aylık olucak 2 haftadır bayaa çekiyoruz gaz Sancısı iki tane damlamız var biri sam simplex diğeri nurs harweys hangisi iyi derseniz sam simplex düzenli kullanimda biraz daha etki ediyor. Youtube daki gaz Sancısı ile olan videoları izlerken masaj yapmayi öğrendim buda etki ediyor. Birde bugün ibrahim saracoglunun bi kürüne denk geldim bildiğimiz toz kimyonu bi su bardağı kaynamış su ile bi tasim kaynatıp bez süzgeç ile süzüp 1 çay kaşığı şeker ayıp ılıyınca bebeğe verin rahatlicak dedi bende yaptm 2 çay kaşığı verdim sabah gün boyu pirt pirt çıktı gazi ben müdahale yapmadan belki aranızda bu yöntemi bilen yapan vardr bilen varsa bunu günde kaç kere yapabilirz bilgisi olan cevaplarsa hepimiz için iyi olur.tskr ederm şimdiden.