MuhammedErenim 1 ay 2 günlük olduk sukur.. gündüz aman aman uykumuz yok uyuyorda kus uykusu.. uyanik kaldıginda nasil oyalicam bilmiyorum siz neler yapiyorsunuz acaba nasil oyalarim onu
Birkucukeylulmeselesi MuhammedErenim 2 ay 1 günlük hala hiçbir şeyle oyalayamıyorum tüm günüm onunla gündüzleri bizimkide kuş uykusu genelde
Duygusm MuhammedErenim Ben de 1 aylıkken konuşuyordum, kucakta gezdiriyordum, şarkı söyleyip sallanıyordum, küçük aynalı çıngırakları falan vardı, onları sağa sola hareket ettirip boyun kaslarını çalıştırıyordum.
Bezelyeveannesi MuhammedErenim benimde 48 gunluk bebegim oyalamak zor bazen kucakta bazende elektrikli anakucagi var orda durursa ne ala
MuhammedErenim Birkucukeylulmeselesi ay bende benimki boyle zannedip uzuluyordum napcam diye cunku oyun anlamiyor ses daha anca yavas yavas goz temasida cok iyi degil henuz o yuzden sadece kucakta ve konusmak
Birkucukeylulmeselesi MuhammedErenim yok canım daha oyalamak için erken ben bile oyun halısında oynarmı alayımmı diye düşünmekteyim
MuhammedErenim Deletedmom896 bende suan sadece konusuyorum dolastiriyorum ben mi yetersizim diye dusunmustum sling alsam mi diye dusunuyorum kolikligimizde var acaba ise yarar mi
Deletedmom896 MuhammedErenim yok çok normal sling sıcakta çok tavsiye edilmiyor tabi sen bilirsin ☺️ Ben bebek arabası pusetine yatırıyordum öyle vakit geçiriyorduk şimdi 3 aylık hala aynıyız😂
Bimelekannesi MuhammedErenim ayy o günlerde oyalamak zor canım ya benim o günlerde bebeğim sürekli uyuyordu yani düşünüyorum hiç bişeyden anlamayan bebek nasıl oyalanır ki ancak senin kokun ve sesinle huzur bulabileceği için bol bol sarıl öp kokla konuş onunla şuan olabilecek en iyi aktivite o sizin için 🌸
MuhammedErenim Bimelekannesi bizimkinde kus uykusu var cok uyumaz 🤣 o yuzden ben heralde kucak meme sarki soyleme hikaye okuma olarak gecirteyim gunleri
YldrmBytkn Bende aynı dertten muzdaribim😣 sürekli kucak istiyor elektirkli salıncağı kurulu evde bebek arabası da kurulu ama illa kucak. Sıcakta bunalıyor bu sefer başlıyor ağlamalar ya🙄
Hafsosss MuhammedErenim biz çok şükür 5 aylık olduk ta oyalama diye bişey yok yani ağlamasın diye sürekli kucagimdaydi. Gecede sabah 6 lara kadar uyumuyordu kucağımda uyuyordu 1 2 ay öyle geçti
Psikologanne12 Yakında 2 aylık olacak bebeğim Şarkı söylüyorum sürekli oyun halısı ve zeka kartlarını gösteriyorum kucağımda gezdiriyorum evet tepki vermediği için anlamıyor gibi geliyor 1 aylıkken ama ne kadar çok şarkı söyler konuşursanız ses çıkarmaya çalışır o da ve sesinize alışır oyun halısı 1 aylıkken çok dikkatini çekmiyordu ama boş boş bakmasın en azından renkli renkli oyuncaklara baksın diye yatırıyordum 1 aylıkken de 😄 zamanla daha da dikkatini çekiyor zaten
Arc1993 MuhammedErenim kitap okuyabilirsiniz kısa kısa çocuk hikayeleri. İleride çok faydasını görürsünüz