Oğlum 16 aylık oldu. Karantinada evde oyalayamadım tv izletmeye başlattım youtube super simple songs izliyor. Ama izlemeye başladığından beri kitap dışında çok bir şey çekmiyor ilgisini. Azı dişleri de geliyor çok huysuz açıkçası benimde kolayıma geliyor ağlamasındansa tv izlemesi. Nasıl kesebilirim? Yada bebeklerinizi nasıl oyalıyorsunuz gün içinde neler yapıyorsunuz?