Ozgeeksli Merhaba kızlar ben 2 ay önce doğum yaptım bir kac haftadır sol kasığımda ağrı vardı doktor sol yumurtaligimda 5 cmlik bir kist olduğunu söyledi evlenmeden önce de iki yumurtaligimda vardı ilaçla geçmişti doğum sonrası böyle birsey yaşayan var mı