Güzel annelerim Bebeğim 7 aylık ek gıdaya geçeli 1 ay oldu günde bir öğün ek gıda geri kalan vakitlerde anne sütü alıyor son 20 güne kadar günde 3 defa kaka yapardı ama 20 gündür dört günde hatta bazen beş günde bir defa kaka yapıyor bu durum normalmi sizce 🤔