Ozgeeksli Merhaba kızlar ben 2 ay önce doğum yaptım bir kac haftadır sol kasığımda ağrı vardı doktor sol yumurtaligimda 5 cmlik bir kist olduğunu söyledi evlenmeden önce de iki yumurtaligimda vardı ilaçla geçmişti doğum sonrası böyle birsey yaşayan var mı
Ozgur2 Ozgeeksli Mrblar benim de sorunum sizinle aynı bügün bana ilaç verdi doktor doğum kontrol hapı yani bir ay kullanmam gerekiyormuş siz n’aptınız sizinkinin üstününden baya zaman geçmiş
Eslemeslem Ozgeeksli merhaba geçmiş olsun bende sizinle aynı durumdayım nasıl bi yol izlediniz acaba geçmesi için
Ozgeeksli Ozgur2 bebeğim biraz büyüsün diye bekliyoruz ilaç yazmadı hemen emzirdigim için ağrılarım hala devam ediyor ama evlenmeden önce kist için bende doğum kontrol hapı kullanmıştım