EylulDeva nurtalay yok hayır muayene etti ve taktı yalnız ben aşırı korkak olduğum için anestezi istedim 😂 5dk taktılar uyandım bitti
nurtalay Aybars1654 acısımasından korkuyorum biraz ama doğum yapmış insanlarız ona da dayanırız heralde 😅 teşekkür ederim canım sana da geçmiş olsun
Yunusemrem15 nurtalay azıcık anlık bir acı oluyo oda ben normal dogum yapmadım belki o yüzden bana biraz acı verdi ama anlık
nurtalay EylulDeva AA gerçekten mi onun için verdiler mi anestezi 😂 valla normal doğumda o kadar çok ellediler ki heralde yaptırabilirim diye düşünüyorum 😬😅
selon nurtalay benim doktorum 40 yaş altı kadınlara bakırlı olanı takıyorım hormonluyu takmıyorum demişti o yuzden bakırlıyı tercih ettim
EylulDeva nurtalay hahahahaevet verdiler valla ama normal anestezi değil yani işlem bittiği an uyandım sadece hissetmedim😂 ben sezaryen doğum yaptım o da normal doğumdan korktuğum içindi yani ben ultra korkağım hahahahahahah
Yunusemrem15 nurtalay manisada oturuyorum maskemi taktım gittim zaten pandemiden dolayı polikinikler kalabalık değil test yapılmadı çünkü doğumdan sonra hiç birliktelik olmadı hamile olma ihtimalim yok doktor hemen taktı özele ayıracak bütçem yok😊
nurtalay EylulDeva ilginç gerçekten ilk defa duyuyorum 😅 ama güzelde bişey aslında düşünülebilir çok acımıyormuş gerçi anlık bişeymiş