MervEslinArden ben de normal doğum öncesi oldum kızım 10 aylık oldu hala ara ara bel ağrısı çekiyorum malesef zaten aile doktorumuz epidural olduğumu duyunca direkt dediği; bel ağrısı yapar keşke yaptırmasaydın demişti ilk doğum yaptığım sıralarda.. Of off kadınların işi çok zor yeminle yaaa size de şifalar dilerim 🙏🏼