asyanin_annesi Kızlar ne yaptıysam geçmedi kızımın gözünde jel gibi çapak sürekli oluyor suyla yıkıyorum yine oluşuyor ne yapmalıyım yada sizlerde karşılaştınız mı böyle bi sorunla
[silindi] asyanin_annesi benim kızımda da çok oluyordu göz damlası kullandım 2 3 gün. Geçti tekrarlanmadı birdaha
asyanin_annesi [silindi] kayınvalidem sütünden damlat geçer dedi gece emzirirken meme ucu değince böyle oluyormuş dedi sizce doğruluğu var mıdır ? Bende dediğini yaptım eğer geçmezse eczaneden damla alalım
[silindi] asyanin_annesi onu bana da dediler de yapmadım ama yapabilirsin Bi zararı olacagını düşünmüyorum. Hatta kızımın kulagı agrıyodu sütünü damla demişlerdi 😊
Zehra_Ens asyanin_annesi anne sütünü dağdan çaresiz kalırsan kullan demişti doktorum. 😅 daha uzun sürede tedavi ediyomuş bi damla alıp kurtarın yazık rahatsız oluyodur. Kafası üşürse olur derler bizde. Yıkadıktan sonra üşütmemeye dikkat edin
asyanin_annesi Zehra_Ens şimdi hastane götüreceğiz doktorumuz baksın dediğiniz gibi damla falan verir iyice kötü oldu kızardı falan bende korkmaya başladım o yetmezmiş gibi birde isal oldu çok fenayız