Oglusum35 Benim bıdık 38+2 ile beklemedigim bi aksam ustu aniden bastıran sanciyla 38+3te sabaha karşı doğdu 🙏😃 oysa daha 12 günümüz vardi 👌😸
Annesininprensesi Oglusum35 38+5 te beklemediğim an herkes senin daha var kız bebekler 40haftayı dolduruyor dediler 😂 bizim de 12 gün vardı doktorun dediği tarihe
Ebruelcin Senammm ilk çocuğumu bnde 39+5 te doğurdum, kanamayla gittim, normal doguramadim iyikide normal olmamis 4,250 di kilosu, boyu 55 cm, kakasını yaptığı için sezaryene aldılar
Su-1 42+1 😀 normal normal diye inatla bekledim suni sancı için hastaneye yattım 5 saat suni sancı aldım tık yok sancim açılma hiç birşey olmayınca bekletilmeden şansa hemen boşalan amelyathane'ye alındım sezeryan için iyiki de alınmışım çünkü bebeğim kakasini yapmıştı akşama kalsaydım kakasini yemiş olabilirdi kurban olduğum Allahım herşeyin en iyisini bilip yaşatıyor
TugbaYldz Su-1 hikayemiz aynı inatla normal istedim 41+2 de suyumun gelmesiyle gittim 12 saat suni sancı aldım 6 cm açılmayla doğum yaptım ama yırtık pırtık olmuştum 😂
Yagizmomms Annesininprensesi Aksine kiz bebekler hep erken doğar,erkekler 40 i doldurur. Cevremdeki kizlarn hic biri 39 a kalmadi bile.
Ozlem35 Annnisshhh bnde 35+6da dogurdumda sizin bebeklerinizede doktorlar 1 ay eksiltmeyle sayiyomu yoksa normal dogdugu tarihe goremi takip ediyorlar
Gulerkuzeyergun Sabriyeillke Ftmsnny ben de 40+2 de Doğum yaptım ama oğlum gelmişti normal Doğum gerçekleşti 🐣
Yoncaaberk Ozlem35 1 ay Eksik sayıyolar ben 36 haftalıkken doğum yaptım doktora gittiğimde biz bi ay geriden Sayıyoruz dediler