Alinaninannesi Kızlar bu egzamaya nasıl çözümler buldunuz? Nasıl yatıştırıyorsunuz ? Özellik alerjik egzaması ( atopik dermatit) olan anneler diyet yapıyor musunuz. Geçirebilen var mı ??
mammaofone Alinaninannesi Merhaba 🖐🏻 Benim egzamam saçımda var. Bir kaç şampuan kullanıyorum kesiyor. Sonradan stres vs olursam tekrar ortaya çıkıyor. Hepten çözümü yok diye biliyorum. Zamanla tekrarlıyor.
merve5561 Alinaninannesi ne cekiyorum su egzamadan anlatamam vichy dercos kullanıyordum yıllarca kullandim hatta ıyi geliyordu bu ara o da iyi gelmemeye başladı önceden dönem dönem olurdu yaklaşık 5 aydır surekli var ne yapsam geçmiyor dr gidip solüsyon kullanırsam sac dibime o ara geçiyor ilaç bitince geri başlıyor ben çözüm bulamadım
Alinaninannesi mammaofone benim saç derimde yok ama ensemin saçlı kısıma kadar olabiliyor bazen hangi şampuanı kullanıyorsunuz ?
mammaofone Alinaninannesi 3 tane var dönüşümlü kullanıyorum. Vichy Dercos, Dermadolin Selyum, Klorane
Alinaninannesi merve5561 ben domatesin bana çok kötü geldiğini farkettim kestim yemeği geçti ama şimdi tekrarları biraz stres olayım çıkıyor çikolata yemeye başladım şu aralsr şimdi onu kesip bi deniyeceğim bi hafta olup Bi hafta geçiyor şu aralar enteresan 🤔
YldrmBytkn Benimde saçımda var sayısız kere doktora gittim hepsi de ketoral şampuan verdiler ama hiç faydasını görmedim. Hamilelikte neredeyse yok olmuştu ama doğumdan sonra fazlasıyla geri geldi😭😭😭