Furkanarafm GUBILIK ek gıda demedim ekmek banıp yedirmiyoruz tattırıyoruz siz yapmayabilirsiniz ben sağlıksız veya zararlı olduğunu düşünmüyorum herkesin görüşü farklı
imgesi Esilaninannesii Canım şu gereksiz şeyleri Bırakın artık ya ilk 6 ay Sadece anne sütü ya da formül mamalar öyle Bulunduğunuz yareler Çok sıcaksa çok az olmak kaydıyla su verebilirsiniz
cicekannesi22 Esilaninannesii bir süre sonra yemek tadını sevip mama yada anne sütünün tadını beğenmiyenci anlarsın canım sıkıntıyı 3 aylık daha
Esilaninannesii Ya ben doğru düzgün yazmıyordum buraya genelde okuyordum ama çok ağır eleştiri yapıyorsunuz gerçekten ben sizden yardım isterken bilmediğimi dile getirirken siz acımasızca eleştiri yapabiliyorsunuz gerçekten bu hiç doğru değil kalp kırıyorsunuz 🙄
Hunili Esilaninannesii sizin yaptığınızın ne yararı var ne de zararı olacağını sanmıyorum mikro ölçekli çünkü alerji gelişse bile hafif olacak ve fark etmeyeceksiniz ama el kadar bebeğe bişeler yedirmeye çalışmak tamamen yanlış bu bencillik değil asla müsade etmeyin. Birde şöyle bir şey var siz ne yaparsanız çevrenizdeki insanlara da yapma hakkı doğuyormuş gibi davranıyorlar. Evet bu böyle değil ama insanları durduramıyorsanız siz durun.🌸
Esilaninannesii kevsererturk kevsererturk Bugsbunny aramsamsam Thanim Hunili eğitici ve olumlu yorumlarınız için teşekkür ederim büyük yanlış yapıyormuşum ama farkında değildim çünkü ilk bebeğim Allahtan kısa bi zamandır yapıyordum hemen durduracağım bunu çok ama çok teşekkür ederim 🥰🙏olumsuz eleştirel yorum yapanlara da sözüm yok çünkü her insan hata yapar acımasızca eleştirmek çok saçma Hakka giriyorsunuz kalbimi kırdınız 🙄
Dmrcnn Esilaninannesii bazı şeyler bebeklere ilk basta tatdırılmıyor bazı sebzeler meyveler vs buna dikkat ediyormusnz allah korusun parmak ucuyla vermeniz bile zararlı olabilir alerjisi vs varsa aynıca bilirsiniz sizde bebeklerin simdirim sistemi zamanla gelişiyor ilk 6ay anne sütütnün önemi bu yüzden yani verdiğin herhangi bişeyi sindiremeyebilir bu da sıkıntı yaratr benim düşüncem yine de siz bilirsiniz
Kelebegimmmm Esilaninannesii 180 gün dolmadan tabi ki zararlı. Ne aceleniz vardı. Ömür boyu yiyeck o yemekleri. Zararı ilerleyen zamnlarda mide ve bağırsak hastalıklarına yakalanma riskini artırıyorsunuz
Thanim Esilaninannesii bakin ben su verdim fakat uzmanlarin cogu anne sutu aliyorsa 6.aya kadar su bile vermeyin diyorlar yemek suyu hic vermeyin salcali tuzlu onun midesi ne ki daha ya bir de alerjisi olursa bosverin zaten omru boyunca o yemekleri yiyecek biraz daha sabredin 😊
aramsamsam Esilaninannesii Zararlı çünkü bağırsak gelişimi tamamlanmadı. 4,5 aydan önce (o zamanda doktor onayıyla) anne sütü veya mamadan başka bir besin verilmemeli.
Seutfu Esilaninannesii canım ek gıdaya geçince zaten 1 kase yemicek çay kaşığı kadar tadim yaptiracaksin. Biz 7 aylığız Salça, tuz sıvı yağ bilmez. Çünkü 1 yaşına kadar zararlı. Ister parmagini batır ver ister kasık kasık ver. Verdigin gerçeğini değiştirmiyor. Ben 6. Ayına kadar bırak birşey yedirmeyi senin demenle parmak bandırmayi su bile vermedim.
Bugsbunny Esilaninannesii bebeklerin sindirim sistemi 6.ayda tamamlanıyor o sebeple 6. Aydan sonra veriliyor gıda Hatta bugun şunu okudum ilk 2 yıl böbrekleri şeker ve tuzu süzmediği için onları da vermeyin diyordu. Erken ek gıda vermek Evet belki şuan bişey olmayabilir ama ileriki yaşlarında bir hastalığa sebep olabilirmiş. Benim okuduğum bilgiler böyleydi 💓💓
Seutfu Furkanarafm yanina içecek de veriyor musunuz bari kola, fanta , soda ?? Inanamiyorum gercekten
imgesi Seutfu çay kaşığı kadar değil canım benim çocuğum şu an 5 aylık ve günde 2 su bardağı su içiyor
kevsererturk Esilaninannesii ay yapmayın sakın :( daha çok çok küçük ve yemeklerde az da olsa tuz, salça gibi şeyler bulunuyordur ve bu böbrekleri için çok zararlı. En azından 5. ayını tamamladığında buharda sebzelerle vs başlayın.
Gtfssdh Esilaninannesii bende her şeyi değilde bazı şeyleri yapıyorum 5. Aydada birer tatlı kaşığı vericem bazı şeylerden herkes geç kalma 6. Ayda birden zor olur yemez dediler
kevsererturk Esilaninannesii ne güzel yazmışsınız 🥰 hepimiz zamanla öğreniyoruz kırıcı yorum yapanlara aldırmayın bol bol araştırarak sorarak insallah bebeklerimiz için en guzelini yapmaya çalışalım♥️ Sevgiler ☺️