Zeybeybel Arkadaşlarbebegim 3500 doğdu. Bir ay sonra 4.150 geldi. 650 gr almış. Az mi. Doktorumuz 900 gr alması gerekiyordu dedi de uzuldum biraz.bu arada findik fıstık ve cikolota yeme dedi.ki bn bi poset findigi bitirmistim bi ayda. Sizde yemeyin taze anneler.
MinikPrensesannesii Zeybeybel bugun 1 aylık olduk 49 cm 2900 gram doğdu şuan 4 kilo 100 gram 52 cm olmuş kilosu çok iyi dedi doktormz😊
Aci Zeybeybel canim benim bebeğimle 3230 doğdu bi hafta sonra 3150 geldi bir ay sonra 3850 oldu ebe gayet iyi dedi ben biraz az sanki dediğimde doktorlar hep 1 kilo falan alsin isterler ama her bebek alamaz dedi boyuna uzayan bebekler varmış gecen gene bi Dr gittik oda kilosu az mama ver dedi ben uğraşıp durdum ama almadı sonra gazi için mecburen acile gittik oradaki Dr tanıdıkdi ve sutun yetiyorsa sakin verme bazi bebekler sabit ilerler sonra birden pik yapar dedi ben ona inanıyorum
MugeAtlas Bizim de bugün 1 ay kontrolümüz vardı, 4710 geldi. 3400 doğmuştu. Ama mama anne sütü gidiyorduk, mamayı kes artık dedi. Doktorun bana dediği ayda en az 500 alması. Sizinki de normal bence
Zeybeybel MugeAtlas ben sadece süt. Üstelik 15 gün tek göğüs idare ettim ucu yaraydı emzirmedim. Normal mi diyorsunuz
S_ozlem Oglum 3175gr dogdu, 1 aylik kontrolumuzde 4400 olmus doktor normal hatta 200 gr fazla bile almis dedi. Anne sutu ve bir iki kez mama veriyorum gunde
Aysegul4845 3800 doğduk 58 cm doğduk bugün 4700 62 cm çıktı ama ilk 15 gün bende besleyemedim emmek istemedi 3740 kiloydu bugün tartıldı 4700 çıktı
Zeybeybel Aysegul4845 maşallah. Mama verdiniz o zaman demi. Ben sadece anne sütü veriyorum şu an. Eğer ikinci ay sonunda kilosu az olursa mamaya başlıcaz doktor böyle soyledi
Aysegul4845 Zeybeybel mamayı ilk 3 gün verdim sonra sağıp verdim fakat biberonla verdiğim için memeyi emmek istemedi biraz zorladım sonra emdi ama doymadığını fark ettiğimde mamada verdim
Zeybeybel Miniklerin_annesi ilk zamanlarda bebeğe alerji yapıyormuş gerçekten de bebeğinin yüzü ergen gibi sivilce doldu. Bn sıcaklara bağlamıştım ama demek funduktandi
Adelim Zeybeybel ben fındık fıstıkta yemedım kızımda 1 aylık yuzu sıvılce gıbı milia denıyormus ebe sutun yaglı demekkı ondandır gecer hıcbırsey yapma dedı kaynamıs sogumus suyla sılıyorum sız bırsey yapıyormusunuz..
Zeybeybel Adelim bende silip arada sütun den sürüyorum ve geçti çoğu. Kendi yüzünü çizince de süt sürüyorum o d hemen geçiriyor
ArdcAyca Zeybeybel valla canm bz 4 kilo 51 cm dogdk uc gun sonra sariliktan 3600 r dustu bir hafta sadece mama ve meme verdim mama da gunde iki kez 15 cc iciyordu emdikten sonra. bir aylk kontrlde 4500 58.5 cm dedi ben cok sevnmistm bir 900 gr aldi diye ama doktor az buldu ve bol bol emzir simdilik mamaya baslamaylm dedi halbuki bakiorm herkesin cocugu kilo alms ama boyu iki uc cm uzms bzmki maslalah hep boya gitti doktrda canimi sktı smdi 11 inde iki aylk kntrle gidecegiz baklm o zmna ne diyecek
Zeybeybel ArdcAyca iyi şeyler der insallah. Ben boyu hepten unuttum ya kiloya odaklandım. Bu arada masallah ne güzel doğmuş. Sariligi icin de gecmis olsun.
hulyya Zeybeybel oğlumun doğum kilosu 3575 di üç gün sonra kontrole gittik 3300 düşmüştü bir aylik aşısına gittik 4400 denildi gayet iyi dendi