Yenianne1 sadece emiyr mu?? Sakın biberonla mama vereyim demeyin. Meme reddi oluyr. Tümden sütten kesilir. Hemn ikili pompa alın. Emdikten sonra sağın iki saate bir gibi. (Hem sütte artar) Çıkanı bebeğe fingerfeeding ile yada memeden eds ile verin. Bunun yanında yine de mama vermk istersenz. Yazdığm yöntemlerle verin. Sağarkta sütü artırın. Mama miktarı arttıkça anne sütü aZalır çünkü