Kamiledefne Kızım 12 buçuk aylık fakat su içmeyi sevmiyor. Biberon, alıştırma bardağı hepsini reddediyor. Pipetli bardak denemek istiyorum. Akıtmayan, koku yapmayan ve memnun kaldığınız pipetli bardak önerileriniz varsa yardımcı olursanız sevinirim.
yenianne27 Kamiledefne philips avent tavsiye ederim.. benim kızımda biberonla su içemiyordu kaşıkla da suya kanamıyordu bende araştırıp avent aldım resmen çocuk suya hasretmiş bununla bir içiyor ki sorma 🙂 o yüzden ben çok memnunum Tavsiye ederim :)
Sevdaysl Kamiledefne ben daha almadım su icin ama avent yada mamajoo varsa ondan alirim . Avent icin akihito kokuyo duymuşsunuz ama benim kuzenim oğluma kullandı 2 yıl hic bir sıkıntı yaşamadı
Kamiledefne yenianne27 öncelikle cevap verdiğiniz için teşekkürler. Avent akıtıyor,kokuyor vs diyorlar. Siz ne düşünüyorsunuz?
yenianne27 Kamiledefne şimdilik akıtma gibi bi sorun yaşamadım ama ilk aldığım sıralarda koku yapıyordu açıkçası ilk zamanlar sürekli yıkadım durdum vermedim kızıma sonra geçti şuan kokmuyor
Serene Kamiledefne hayır ikisini de yapmadı. Ağzını düzgün kapatırsanız akıtma yapmıyor. Koku da yaşamadık.
ayazasaf Kamiledefne bende dün gelinimizdd gördüm yeğenime almış çok memnundu aşağı tuttuk sağa sola salladık akıtma vs yapmadı
Sevdaysl Kamiledefne şimdilik normal pipetle bardaktan veriyroum 🤣 biz hala karantinadayız çıkamadık normallesemedik bi 😂
Sevdaysl Kamiledefne tamamen tesadüf oldu aslında meyve suyu vardi onu acrim huupp yap falan dedim meyve suyu paketini çok az sıktım ağzına tadi gelince çekmeye başladı birden 5 dk da sonra hep pipetle içmek istedi çok sevdi önceleri oyun gibi oluyor onlar icin
MuhammedAmine Kamiledefne nuk ısı yalıtımlı olan sport modeli var bizde çok memnunuz oğlum bardaktan içiyor bunu dışarıda kullanıyoruz
Sophie8 Kamiledefne kesinlikle avent alın milyon kere fırlatılmasına rağmen ne akıtma oldu ne çatlak ne de başka bir şey. Koku zaten asla olmadı. Pahalı diyip uzak durmamanızı tavsiye ederim. 16 aylık hala kullanıyoruz