Eslifaslan Zararlı diyo uzmanlar ama bi yandan da hepimiz bebekken kullandık . Özellikle erkek çocuğuna zararlıymış . Siz napıyorsunuz
Misskokulum Eslifaslan çok uzun süre kalmayacak şekilde gün içinde kullanıyorum 6 ayından beri su an 8 ay 21 günlük çok kurtarıcı oluyor
Neib Eslifaslan bizimki de 8 aylık oldu öyle koymaya başladım kızımı ama zaten benimki durmuyor en fazla 5-10 dk onda da lavaboya falan gitmek için koyuyorum doktorlar çok uzun süre oturtmayın diyor sanırım
Defnedilan34 Eslifaslan 5 aylıkken kızımı koymaya başladım 8 aylık hala koyuyorum bilmiyorum etrafımda da çok koyan var hiç sorun yaşamadı kimse
Ftmvrs13 Eslifaslan aynen öyle ama dediğim gibi saatlerce içinde kalmıyor toplasan 20 en fazla 30 dakika falan
mervezezee KıZım su an 10 aylik geçen haftalarda için deyken kırıldı hali dan gecemeyince çok şükür bişey olmadı dha da almadik
Nurtalib Eslifaslan kullaniyorum canm zarari surekli aklimi kurcaliyor ama mecbur ikiz annesi olunca kurtaricim oluyor yoksa birakip mama bile yapamam yani
Gulmrt Eslifaslan en fazla 15 dk öneriliyormuş onun için de almaya değer bulamıyorum ya aslında seviyorum ben tatlı oluyor ama zararlı diye alamıyorum
-Rukis06- Eslifaslan Ebemiz 15 dk dan fazla tutma dedi bende öyle yapıyorum sekşz aylık ama hiç adım dahi atamıyo kızım