Mucizem_06 canım ben 2-3 kez çitiliyorum sabunla hiçbir lekenin çıkmadığını görmedim ama lekeyi çıkarmasam çıkarmıyor makinem ariel kullanıyorum beyazlar da tenkliler de hangisi denk gelirse beyazlarımı makine de 24 saat karbonatla beyaz sabun rendesi ve az airelle ıslatıyorum sonra suyunu ertesi dün boşaltıp duruluyorum ön yıkamalı 40 derece de yıkıyorum 60 derece hiç kullanmadım kullanmam çamaşırlar çekiyor canım renkliler de 30 ve 40 da yıkıyorum 🌸