Sevgi1 Evet gerçekten 15 aylık bebekten şakımasını bekliyorlar herhalde. Oğlum 15 aylıkken anne bile demiyordu. Elbette her bebek aynı değil ama konuşması için şuan erken. Basit kelimeleri söylemesi yeterli kalani zamanla kendisi halledecek. 2 yaşında oğlum hala tam konuşmuyor.