Tgb2310 Bebeklerim 35+6 da doğdu doğdukları tarihe göre 2.ay aşısı olduk acaba bir ay daha beklemeli miydik? Birde oğlum ağlamaktan mafoluyor sizlerde de oldu mu normal mi bu durum dr gitmeli miyiz
Ftmvrs13 Tgb2310 aşısını yaptırdığınız sağlık ocağı bununla alakalı bilgi vermedi mi aşıdan öncede ağlar mıydı
Firdevsbeyzam Tgb2310 sağlık ocağı sizi normalde arayıp çağırır aşılarina beni öyle yapıyorlar benim kızım çok aglamadi saglik cagiyla iletişime gecdinizmi
Yamaniko20 Tgb2310 bizde iki hafta önce 2 ay aşısı olduk 3 gün boyunca ağladı ateşi yoktu ama ağrı yapar demişlerdi. Çay kaşığı calpol veridim çok az ağrısı hafifledi. Üç günden sonra eski haline döndü
Tgb2310 Firdevsbeyzam tarihi sağlık ocağı verdi de benm hiç sormak aklıma gelmedi bir ay sonra yapılır mı die
Tgb2310 Yamaniko20 çok fazla ağladı mı korkuyorum bebeğe bişi olacak die ve yanlış giden bişeler varsa die
Yamaniko20 Tgb2310 çok ağladı ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuştu ne yaptıysam susmuyodu. Ama sizi yanlış yönlendirmiyim bebeğinizi en iyi siz tanırsınız isterseniz götürün doktora içiniz rahat etsin
Tgb2310 Yamaniko20 ters giden bişi olmasın da ağlamasına razıyım, gaz sancısında bile böyle ağlamamıştı